אשראי חוץ בנקאי

אשראי חוץ בנקאי ללקוחות פרטיים ועסקיים

מה בודקים בבנק לפני שמסכימים לתת הלוואה? מה היתרונות של מימון חוץ בנקאי? למה כדאי לבחור הלוואה זריזה?

בנקים מסחריים מתפרנסים מעמלות וריביות על הלוואות או חריגה מהמסגרת המאושרת בחשבון הלקוח. כתוצאה מכך, בבנקים השונים מחויבים בתהליך ארוך של אישור עבור לקוחות שרוצים לקחת הלוואה. המשמעות בפועל היא שגם לקוחות פרטיים וגם לקוחות עסקיים נדרשים להמתין זמן ממושך לאישור הלוואות, עד כדי מצב שבמקרים מסוימים זה הופך עבורם ללא משתלם.

האלטרנטיבה היא לקבל הלוואה באפיק חוץ בנקאי – כמו למשל מחברה פרטית. במקרים כאלה, ההלוואה חוקית לחלוטין, מאושרת במהירות וניתנת בתנאים מועדפים ובהתאמה אישית לצרכי הלקוחות.

פרסונל בנק שומרים עבורך על אשראי חוץ בנקאי

פרסונל בנק הוקמה במטרה לרכז עבורך שירותים פיננסיים תחת קורת גג אחת. אם ברצונך לקבל הלוואות לכל מטרה טובות יותר מזו של הבנק, נשמח לייעץ לך בחינם וללא התחייבות מצדך.

היתרונות של הלוואה חוץ בנקאית

הליך אישור מהיר הוא רק חלק מרשימה ארוכה יותר של יתרונות שמגולמים בתוך הנתיב הפופולרי הקרוי "הלוואה חוץ בנקאית":

  • קודם כל, בהלוואה שניתנת על ידי חברה פרטית בדרך כלל אין צורך בהעמדת ערבים ובטחונות. אמנם גם גוף חוץ בנקאי בודק את יכולת ההחזר של הלווה לפני שהוא מאשר את ההלוואה, אך התהליך אפקטיבי ולכן גם משתלם יותר.
  • שנית, הלוואה מגוף חוץ בנקאי לא קשורה בשום דרך לחשבון הבנק של הלווה. המשמעות היא שאפשר להשתמש בכספי ההלוואה על מנת לסגור מינוס בחשבון, לחסוך לטווח קצר וארוך, למלא התחייבויות קודמות, לפתוח עסק, לשמור על תזרים מזומנים של חברה וכן הלאה. גם כאן, מה שבולט זה היתרון של הלוואה חוץ בנקאית גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים.

הלוואה חוץ בנקאית שמתאים לך בדיוק

זריזות ומחירים נוחים לעומת המתחרים הם חלק בלתי נפרד מהאידיאולוגיה של פרסונל גרופ. אם עד היום נאלצת להתעכב עד לקבלת ההסכמה מהבנק, נשמח לשנות זאת עבורך. כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ולקבל אשראי חוץ בנקאי – בתנאים שלא הכרת!

אשראי חוץ בנקאי

מאמרים נוספים

קבלו מזומן תוך 30 דקות

פשוט ממלאים פרטים, סורקים צ'ק ונציג של פרסונל פיננסים מגיע עם מזומן תוך 30 דקות

פרסונל פתרונות פיננסים

פרסונל פתרונות פיננסיים נותנים שירות לחברות ועסקים. החברה הוקמה מתוך צורך ממשי של עסקים לקבל אשראי נוסף לצורך גדילת העסק.
אנו בפרסונל מאמינים בעסק שלך ומעוניינים לתת לך את מיטב הפתרונות הפיננסים על מנת שנוכל לאפשר לך לגדול ולצמוח.

שירותים נוספים