הלוואות חוץ בנקאיות מסלולים

הלוואות חוץ בנקאיות מהוות דרך להשגת מימון עבור צרכים שונים. להלוואות אלו ישנם מספר מסלולים אשר מעניקים לנו את האפשרות לבחור באיזו דרך נרצה להחזיר את הלוואה שלנו ומה יהיה גובה ההחזר, האם ההחזר יהיה חודשי או שנתי לדוגמה, כמה נחזיר בכל פעם וכמה ריבית יישא ההחזר שלנו. כך כל אדם יוכל לבחור את מסלול ההלוואה המתאים לו על פי יכולת ההחזר שלו. יחד עם זאת חשוב להבין כי במקרים רבים עלות הלוואה חוץ בנקאית תהייה גבוהה יותר, כלומר גובה הריבית שנשלם עבור הלוואות אלו יהיה גבוה יותר מגובה הריבית אשר נגבית על ידי הבנקים. למרות זאת אלו הלוואות אשר מהוות אלטרנטיבת מימון עבור אלו אשר ההלוואה הבנקאית אינה אפשרית עבורם. כמו כן חשוב להבין כי חברות המימון השונות המעניקות הלוואות חוץ בנקאיות נושאות סיכון מסוים בהענקת הלוואות אלו, היות ורמת הידע שהן מחזיקות על הלקוחות היא קטנה יותר מאשר הבנקים והן אינן יודעות עד הסוף מה תהייה יכולתו האמיתית של הלקוח להחזר ההלוואה.

מי מעניק הלוואות חוץ בנקאיות?

חברות האשראי – אחד המקורות הנפוצים דרכם ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאים הוא חברות האשראי השונות שלעיתים אף פונות אלינו עם ההצעה. לחברות האשראי קיימת יכולת להעניק הלוואות שונות והן מנהלות מערכת יחסים ישירה עם לקוחותיהם. ברב מקרים הלוואות אלו מאושרות במהירות גבוהה יחסית אך הריבית עבור הלוואות שלהן גם היא גבוהה יחסית. הענקת אישור ההלוואה תעשה על פי היסטוריית האשראי של הלקוח.

חברות הביטוח וחברות להשקעות  – אלו חברות אשר מחזיקות את כספי הביטוח שלנו או החסכונות החוץ בנקאיים שלנו כגון כספי פנסיה לדוגמה. חבות אלו מעניקות הלוואות חוץ בנקאיות אשר עומדות כנגד החסכונות שאנו מחזיקים ברשותם. ברב המקרים גובה הריבית אשר מציעות חברות אלו יהיה נמוך מגובה הריבית אשר מוצע לנו על ידי חברות האשראי. הסיבה לכך היא שבניגוד לחברות האשראי, לחברות אלו קיימת בטוחה כלפי יכולת החזר ההלוואה ולכן הסיכון שלהן נמוך יותר.

דוגמאות למסלולי הלוואות חוץ בנקאיות

  1. החזר חודשי של ההלוואה – מסלול הלוואה זה מאפשר ללקוח להחליט מה יהיה גובה ההחזר, כלומר סכום ההחזר החודשי של ההלוואה ומראש. ההחזר ירד מכרטיס האשראי.
  2. הלוואה כנגד החסכונות שלנו – במידה וקיימים ברשותנו חסכונות כגון: פנסיה, קרן השתלמות וכד'. נוכל לבקש בנגדן הלוואה מחברת הביטוח / חברת ההשקעות.

מאמרים נוספים

קבלו מזומן תוך 30 דקות

פשוט ממלאים פרטים, סורקים צ'ק ונציג של פרסונל פיננסים מגיע עם מזומן תוך 30 דקות

פרסונל פתרונות פיננסים

פרסונל פתרונות פיננסיים נותנים שירות לחברות ועסקים. החברה הוקמה מתוך צורך ממשי של עסקים לקבל אשראי נוסף לצורך גדילת העסק.
אנו בפרסונל מאמינים בעסק שלך ומעוניינים לתת לך את מיטב הפתרונות הפיננסים על מנת שנוכל לאפשר לך לגדול ולצמוח.

שירותים נוספים