להשיג מזומן מהר באמצעות התכשיטים שבבית

אחת הבעיות המתעוררות מדי פעם, אצל אנשים פרטיים ואצל בעלי עסקים כאחד היא הצורך במזומנים למגוון רחב של מטרות. במקרים רבים אפשר להשיג את המזומנים באמצעות נטילת הלוואות בנקאיות או חוץ בנקאיות. בנוסף, יש סוגים רבים של חסכונות ותכניות אחרות שניתן לשחרר לצורך העניין. עם זאת, במקרים רבים מעדיף מי שזקוק למזומנים להסתייע בתכשיטים המצויים ברשותו. זאת, באמצעות מסירה שלהם לאדם שהוא משכונאי זהב, בתמורה לקבלת המזומנים הנדרשים לו. מהן הדרכים המאפשרות השגת מזומנים, חוץ מאשר הלוואות בנקאיות? מהו משכונאי זהב ומה היתרונות שלו על פני הלוואות אחרות? בשורות להלן נעסוק בנושאים הללו בהרחבה.

דרכים שונות להשגת כספים

כאמור לעיל, נטילת הלוואות היא הדרך המקובלת להשגת מזומנים. עם זאת, יש מקרים שבהם מי שזקוק למזומנים איננו יכול לקחת הלוואות או שאיננו מעוניין בהן. דרכים נוספות להשגת כספים הן נטילת הלוואה מקרן השתלמות – שאותה מחזירים בדרך כלל אך ורק ביום שבו הקרן משתחררת. דרך נוספת המאפשרת להשיג כספים במהירות הינה נטילת הלוואה המתבססת על נדל"ן – כגון הגדלת משכנתאות או נטילת משכנתא שנייה. עם זאת, למרות ההחזרים הנמוכים ותנאי הריבית האטרקטיביים, עדיין מדובר בהלוואה נושאת ריבית ועדיין מדובר בהחזרים חודשיים שעלולים להעיק על התקציב החודשי ולהגדיל שלא לצורך את ההוצאות של המשפחה.

משכון תכשיטים ומשכון זהב והיתרונות שלו

דרך נוספת להשגת מזומנים הינה מכירת תכשיטים וזהב. עם זאת, רבים אינם מעוניינים לעשות זאת, כיוון שמדובר ברכוש שהערך של הזהב מצוי בעלייה מתמדת. פנייה לשירותיו הטובים של משכונאי זהב היא, במקרים כאלה, הפתרון הנכון. משכונאי זהב מעריך את התכשיט על פי אמות מידה מקצועיות. בהמשך, תכשיט זהב אחד או יותר ממושכן כנגד קבלת הכסף, כשהתנאים לקבלת הכסף כאמור נקבעים במעמד המשכון. כשלרשות הלווה עומד סכום הכסף הנדרש, הוא מחזיר את הכספים שקיבל ומקבל בחזרה את התכשיט או התכשיטים שלו. משכון זהב הוא דרך קלה ונוחה להשיג מזומנים במהירות ובלי התחייבות למוסד בנקאי או פיננסי כל שהוא.

מעוניינים למשכן תכשיט? מעדיפים שלא לקחת הלוואה? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והכסף בדרך אליכם בקלות וביעילות.

משכון תכשיטים

מאמרים נוספים

קבלו מזומן תוך 30 דקות

פשוט ממלאים פרטים, סורקים צ'ק ונציג של פרסונל פיננסים מגיע עם מזומן תוך 30 דקות

פרסונל פתרונות פיננסים

פרסונל פתרונות פיננסיים נותנים שירות לחברות ועסקים. החברה הוקמה מתוך צורך ממשי של עסקים לקבל אשראי נוסף לצורך גדילת העסק.
אנו בפרסונל מאמינים בעסק שלך ומעוניינים לתת לך את מיטב הפתרונות הפיננסים על מנת שנוכל לאפשר לך לגדול ולצמוח.

שירותים נוספים