משכון זהב ויהלומים

משכון זהב ויהלומים בפרסונל גרופ הינו תהליך מהיר המאפשר לך לקבל מזומן ביד במהירות שיא.  מטרתנו היא לקצר את משך הזמן שעובר מהרגע שבו מסרת את הזהב או היהלומים ועד שקיבלת כסף עבורם, כמו גם לסייע לך בהערכת שווי הזהב והתכשיטים.

אצלנו הזהב והיהלומים שווים לך יותר

נציגינו עובדים מסביב לשעון על מנת לעקוב אחר מחירי זהב ויהלומים ולעדכן אותך בפרטים השונים. אנו נשמש עבורך ערוץ מימון משתלם ואת התמורה תמורת משכון הזהב והיהלומים אפשר יהיה לנצל לטובת הבית או העסק. כמו כן, יש לנו יכולת מיקוח מול הספקים וכך אנו מציעים לך רווחים גבוהים יותר על הזהב והיהלומים שברשותך.

משכון זהב ויהלומים

מכירת זהב - קבלו מזומן תוך 30 דקות

השירות שישיג עבורך כסף מזומן – או הלוואה בתנאים מועדפים

מטרת העל שלנו היא לעזור לך להשיג פתרונות פיננסיים אפקטיביים ובראשם כסף מזומן. בעזרת משכון מסודר, מקצועי ואמין של זהב ויהלומים נוכל למשל לספק לך תמורה במזומן. אנו נבצע עבורך את הערכת השווי של הזהב והיהלומים וכמובן נשמור על שקיפות מלאה לכל אורך התהליך.

לחלופין, אנו מציעים אפשרות של קבלת הלוואה בתנאים מועדפים ובתמורה למשכון יהלומים, זהב, תכשיטים או שעוני יוקרה שכבר יש ברשותך. גם את ההלוואה באפשרותך לבחור לקבל מזומן וזאת על רקע לחץ כספי של תשלומי שכירות ומשכנתאות, הצטברות חובות או הוצאות אחרות שמשפיעות עליך בטווח הקצר והארוך.

הלוואה ללא ערבים? יש דבר כזה!

שירותים נוספים

הלוואות לעסקים

מגוון מסלולים נוחים להלוואה לעסק

משכנתאות

מגיעים להון עצמי בקלות

ניכיונות צ'קים

המחירים הכי טובים לניכיון צ'קים

אודותנו

פרסונל פתרונות פיננסיים נותנים שירות לחברות ועסקים. החברה הוקמה מתוך צורך ממשי של עסקים לקבל אשראי נוסף לצורך גדילת העסק. 
אנו בפרסונל מאמינים בעסק שלך ומעוניינים לתת לך את מיטב הפתרונות הפיננסים על מנת שנוכל לאפשר לך לגדול ולצמוח.

0
הלוואות שניתנו
0
לקוחות מרוצים
0
ביקורות

לקוחות ממליצים

5/5
5/5

מעוניינים בייעוץ
ללא התחייבות? צרו קשר

טלפון

כתובתנו

תובל 21 רמת גן

שעות פעילות

א'-ה' 08:00-18:00,ו' 08:00-13:00